En hel dag i City

I sondags for jag in till City med Sandra & Sofie och inne i city motte vi upp Carro :) Vi gick runt och shoppa och saklart var de ju en massa rea, vilket ar mycket, MYCKET farligt! Kopte en lada med fyra parfymer, en poncho, skor, armband. Sa vi borja med att shoppa, vilket var lite dumt, for sen masta vi slapa runt pa pasarna.. men oj vad arm muskler man far ;) Vi motte upp Johanna, som var pa besok, fran Californien och hennes kompis. Vi at pa fridays och sen var vart mal att komma downtown, sa de va Sandra och Carro som var reseledare. Vi tog tunnelbanan och strosa runt och titta i butiker. Roligt att fara runt lite och se :)
Vi var inne heeeladan! Sen var man duktigt slut nar man kom hem! Men de va en riktigt trevlig dag! :D





New York Public Library!



Downtown


Vi gick in i en butik, som solde converses och har de en vagg med converses, som ska forestalla den amerikanska flaggan. Imponerande! Haha alla gick dit in for att ta kort typ :P



Mitt i allt sa kom vi till chinatown, eller lilla chinatown, de va ju lite spannande!


Har ar vi pa penn och vantar pa taget, sa nar jag kom fran toan, kunde jag inte lata bli att ta en bild pa dessa mobilmuppar! :D

Haha ja pa vilodagen far vi in till vilda city, precis som de ska va.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är ju i staden som aldrig sover som man kan vila. Shopping är vila och lugn för själen!



Du får lägga upp dina bilder på face lite oftare. Detta är ju jätteroliga bilder! haha :D Älskar den på mig och Sofie på Penn! Bäst <3

2011-01-07 @ 03:26:48
URL: http://g0lly.blogspot..com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0