Christmas in New York

Alltsa jag ar seeg, har tankt flera ganger att skriva om julen har, men nu jaklar!

Julen har har varit jatte mysig! Inte som hemma, men inte langt ifran :)
Familjen har tar verkligen hand om mig! Den 24 sa fick barnena sina paket fran Aland, sa de oppna eller snarare slet upp paketena! Sen at vi lunch, med tomtegrot och julskinka, super gott! De var en ganska lugn dag, skypa med alla hemma, och var med da tomten kom. Men saklart nar tomten kom, sa hade nagon pilla pa skype hemma och de kom inte ihag losenordet till skype kontot, sa jag missa tomten! Men var med pa telefon da, sen efter han hade gatt, sa funka det! Sa typiskt! haha men de va mysigt :) fick aven skypa med mormor, morfar, farmor och farfar :) helt annat att se dem och prata samtidigt och inte bara hora dem via telefonen.
Sen pa kvallen for jag till Sandra pa julmys, Oliwia och Sofie var ocksa dar, vi sag pa Kalle Ankas jul, som Sandra hade ladda ner och tomten ar far till alla barnen! Jatte mysig kvall, en perfekt julafton :)

Den 25 kom barnena och vackte mig och sa att tomten hade varit dar och lamna julklappar! Sa da sprang vi ner allihop och jessus vad klappar de va! Haha alla var yrvakna och rufsiga i haret! Tomten hade lamnat julklappar till mig med och massor med godis i en julstrumpa! Da blev jag glad! :D Jag fick smycken, smink, biljett till christmas showen, en partyvaska av market Coach ( dyrt), massor med kroppskramer, Gota kanal filmerna, ramar av Cica, som hon hade gjort sjalv och med bilder i och ett jatte fint kort av mamma, som hon hade skrivit :) Jatte glad over de jag fick! Sen sa gick jag och sov nagra timmar till, haha var sa trott, kom hem ganska sent fran Sandra och sov inte sa manga timmar, eftersom barnena kom och vackte mig kl:7!! hehe
Men sen nar jag vakna andra gangen, var de bara att hoppa i duschen och gora sig i ordning, for julmiddag hos Rons bror och familj. De va riktigt trevlig och god mat! Sen var jag riktigt seg nar jag kom hem, men orka iaf en stund, skaka rumpan till wii, Just dance 2! ;) Mysig jul!






25 December




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0