AWESOME HELG!

Alltsa forlat, har inte varit sa aktiv!
Men min helg har varit sjukt bra, som vanligt! :)
I fredags sa myste tjejerna hos mig, ute i mitt lilla rum pa garden. Super bra att jag har det!
vi drack vin, snacka, skratta och spela spel! En riktigt mysig kvall! De for runt 12 och sen kom jag pa en super ide, jag messa Cicci och fraga om hon ville gora nagot pa lordagen, sa vi bestamde att vi sku fara in en city och titta runt lite och saklart sa missade jag ju taget, som jag sku aka mad, sa jag fick vanta en halvtimme och sen sa hitta jag inte henne, pa penn! haha For jag kom upp gaende for en trappa och vanta vid SB och jag trodde precis jag visste var det var, meen saklart sa gick jag lite fel. For sen nar jag hitta SB, sa visade det sig att for den trappan jag gick upp for, sa var SB direkt till hoger och jag gick till vanster, utan att titta mig omkring.. hehe..Sa fran och med nu, sa ska jag alltid titta mig omkring! Men jag hitta henne och vi strosa runt och hitta massor med roliga butiker. Jag alskar New York City! Vi var in pa The public library, jatte haftig byggnad och enorm! Vi gick omkring och myste :) Och jag ar sa imponerad av mig sjalv, jag hitta jatte bra inne city! Vi gick fel en gang och sen hitta jag pa ratt! :D Sen pa Kvallen for jag ivag till Anna och myste med henne, Sofie, Sandra, Julia & Cicci, vi at brownie, som Anna hade bakat och sag pa Miss USA show pa Tv! haha dar satt vi och kritisera och proppa i oss vara brownies och choklad! hehe
Sen pa sondagen sov jag lange och for till Sandra vid 2 tiden, vi at suschi och saklart en kaffe fran SB, jatte mysigt och gott! Sen kom resten av tjejerna och vi myste helakvallen, med godsaker och trangdes i sandras, 90 cm sang! Vi bokade aven resa till Washington DC for att se hur president bor och kanske han bjuder pa kaffe och bulle, de vet man aldrig ;)
Ska aka med Sandra, Carro, Cicci och Sofie, Toppen! :)

Fredag



Lordag



Haha ciccis favorit tavla! ;)



en liten olycka!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0