You smile, I smile

You Smile, I smile. Kort och gott, det forklarar min helg ganska bra :)
Har varit med Carro & Sandra hela helgen, super mysigt :)
I lordags var det ikea som gallde och mall, vi kopte farg och Carro, akte hem till henne och holl henne sallskap nar hon jobba och slinga hennes har. Resultatet blev kalasbra! haha mycket nojd amator frisor ;)
Sov lange pa sondagen, trana lite och sen kom Carro och hamta mig. Vi akte till underbara Target, kopte harfarg och sen vidare till Sandra. Slingade Sandra har, shit vad nervos hon var! Meen hon gjorde det! Haha fick ta hennes "forsta gangen slinga haret hemma" oskuld! ;) haha! Men det blev ocksa jatte bra och sen var det min tur! iih! sa Carro och Sandra, som aldrig har slingat nagons har forut, togtag i saken och det blev ocksa superbra! Sa nu ar jag blond igen! haha fint till sommaren och nu kanner man sig som en " i ganget", alltsa det svenska ganget, haha!
Toppen helg, med toppen tjejer! ♥


Haha! Carina var pa jobb och hennes chef ville var lite roligt! O+pear = Opear



Sondag



// Opear

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0