SUCK!!!!

KOM PA ATT JAG MASTE JU GA ANDRA SKEDET INNAN DEN 29 DECEMBER, ANNARS SA KOMMER JAG MASTA GA OM HELA BILSKOLEKURSEN OCH KORA UPP, VILKET JAG ABSOLUT INTE VILL!! OCH JAG KOMMER KOMMA HEM DEN 17 DECEMBER.. VILKET BETYDER ATT JAG MASTE KUNNA GA ANDRA SKEDET MELLAN 18 - 29 DECEMBER?! JAHA OCH HUR SKA DETTA GA TILL?! MASTE JAG BOKA OM MITT FLYG IGEN OCH BETALA MASSOR MED PENGAR, BARA FOR ANDRA SKIT SKEDET?!!!?!!!!!!!????? GAAAHHHHH!!!!

Har mailat Yana och ser vad hon sager. jag hoppas det ar till min fordel.

God natt!

Kommentarer
Postat av: karin

ah men mellan 17-29 ska du väl hinna? mitt tog 2 dagar hah, men de e lite olika m bilskola men tror jahren kör 2 ggr och har teori 2 ggr :)

2011-02-15 @ 07:27:44
URL: http://karinakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0