Party all night long in New York city!

Jaa nu har man annu en gang vaknat upp efter en lang natt inne i City med mina underbara vanner :) haha alltid lika bra! Haha jaa de var nog en av de roligaste kvallarna tror jag, eller den galnaste! Borja med att sandra hamta mig och vi tog oss in till city, kopte en SB kaffe, som vi skulle spetsa den lite med kaffe likor. Vi gick till hotellet och forfesta med Carro, Sandra och deras kompisar, som ar har pa besok fran sweden. Toppen! Sen trangde vi in oss i en taxi, alla 6! tva fram och 4 bak, precis som de ska va! Skulle aldrig funka hemma! Men har kan man ju nastan gora allt! Hehe.. Men vi kom till Nikki Beach, dansa som galningar och drack gratis dricka! Inte kan man klaga iaf! Jag och Sandra Andersson vilket team.. Hon rakade halla en drink over mig och jag rakade knuffa omkull henne, en tjej kom fram och sa att vi hade stora brost och fagade om de var akta och sa ville hon att vi skulle visa dem! haha ursakta?! Meen hon var helt serios och sen lite senare stod hon och strula med en annan tjej. Massor med olika killar sa att de var party fixare och att de kunde fa in oss pa olika klubbar, en kille snodde sandras klubba som hon hade tagit fran tjejernas toa, jag sprutade pa mig en mysko parfym pa tjejernas toa och en tjej pa toan sa att jag sag precis ut som Reese witherspoon och sen i taxin pavag fran klubben sa akte vi typ i en liten mini van.. Sa jag, carro och Sandra satt pa golvet och sen tog vi en grupp bild med han som korde, han var en liten kines. Vi gick till Penn och kopte chips. De andra gick till hotellet och Sandra och jag kopte natt mat och sokte toa innan taget gick. Sov typ hela tagresan hem och akte taxi hem med en jatte trevlig chauffor. Hans farmor var fran Sverige och han har vilda kaniner pa sin bakgard som  han matar nu pa vintern.
Nar jag kom hem ringde jag mamma och sen decka jag i sangen! Toppen kvall brudar!! :D

Nu har jag just atit frukost och duscha, ska fixa mig, sen kommer julia hit och da ska vi dra in till city, mota Cicci, ata middag och sen ska vi digga till ROBYN!! :D

Love Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0