Never say never

Har varit pa bio ikvall, med Cicci, Anna, Oliwia och Sofie. Vi sag pa Justin Biebers film, Never say never. Guud va sot han var! Vilken stjarna! Jatte bra film, det var en historia om hans liv och hur han har blivit sa stor som han ar. Har i USA ar han jatte stor! Haha ar lite smatt foralskad tror jag ;)

Sen guidade jag hem Cicci, hon hade glomt sin GPS hemma och jag vet precis hur det ar nar man inte vet vart man ska aka, for att allt ser likadant ut och det ar morkt ute. Sa nu vet jag att hon kom hem iaf :) Men sjalv sa korde jag fel typ 100 ganger pavag hem, eller ja 5 iaf :P For jag svanger alltid av for tidigt.. Suck.. Men hem kom jag, men de tog bara lite langre tid.

Btw, idag har jag varit jatte amerikansk. Spelat basket med killarna, typ alla gor det har i USA och pa varan gata, sa spelar typ alla ungar basket, sa de var vi och de andra.
Jatte harligt vader har! Varmt! solen varmer och vindarna ar varma! Battre kan det ju inte bli! Tycker nagot synd om er dar hemma!

I morgon ska jag och gymma med Sandra, fraga mig inte hur vi kom pa det.. Men de ska vi och sen aker vi till Diner och ater lunch.. Sen vet man aldrig vad som hander ;)

sweet dreams my friends ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0