Mill Pond

Idag blev jag vackt av en galen filur, som hoppa pa mig!! hahaha ja battre satt har jag da blivit vackt pa, TACK SANDRA!! ;) ♥

Vi akte till Bagel town for frukost och sen gick vi en promenad runt Mill pond, en liten sjo har nara henne. Alltsa det var forsta gangen jag gick har pa Long Island, for man knappt ga har, det ar ju farligt. Saa mysigt och saa skont! Varm sol och super sallskap :) Men vi blev attackerade av galna faglar, typ 1000 var det!! SHIT!! Gar in pa Sandras Blogg, g0lly.blogspot.com och se videoklippen fran fagelattacken! haha underbart!

vi har varit pa gymmet och trana, tredje dagen irad nu, atit middag, ska just hoppa i duschen och snart kommer Carroflin! :D


Kommentarer
Postat av: Nina

Vad fin du är i håret! Bara glänser ju!

2011-02-24 @ 10:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0