Home

Nu har jag flyttat hem, efter tva riktigt mysiga dagar hos Sandra! Kanner mig som hemma dar, hennes familj ar jatte mysig :)
Var pa ett jatte jobbigt spinningspass i morse, kl:09.30! alltsa fyfan! jag som absolut inte ar morgonmanniska! Men de var skit jobbigt! Men nu i efterhand ar jag jatte stolt over mig sjalv! Nu har vi tranat 4 dagar i strack, Sandra och jag! Nu ar vi igang! ;)
Sandra akte just hem ifran mig, men vi har suttit och sokt efter de olika delstaterna i USA, pa quarter myntena, vi haller pa samlar va alla och sen ska vi gora en amerikans flagga och satta myntena som stjarnor :) Sa vi tomde min gris och hittade massor! Nu har jag 40 delstater.

Ska gosa ner mig i soffan och ha NCIS maraton! Wiiii!!! :D


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0