Hel helg med froken Sandra :)

Jag och Sandra har tillbringat hela helgen tillsammans :) vi borja med shopping pa lordagen, sen akte jag hem och hade kalas for Carina, med hela tjocka slakten, fullt hus, med massor med ungar springande runt benen! Men de var mysigt, sen kom Sandra over och smakade pa min kaka ;) Och sen blev det en spontan tripp till underbara Target! Lovely! Sondagen tillbringa jag i soffan, framfor NCIS heela dan, hade ingen bil hemma och nar man inte har bil i detta land, sa da blir man som en fange i sitt eget hus.. Man maste ha bil for att komma nagonstans har.. Men sen pa kvallen, sa masta jag komma ut! Sa de blev en runda med Sandra till Ikea! Hon fick sina kottbullar och jag fick en torr sallad.. höhö :P

En lugn, men bra helg!  :D




Inne i omkladningsrummet pa Victoria secret, dar kopte jag en ur sot BH, med jordgubbar pa! Nojd! :D











Hahaha!! har ni satt sa stor cupcake jag hitta!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0