God morgon folket

Lagom sliten efter en, jatte bra helg! Kanns som att denna helg, har varit ovanligt lang, vet inte om det beror pa att jag har varit ledig hela veckan, sa helaveckan har typ varit som en "lang" helg, eller om det beror pa att jag har varit uppe och snurrat pa natterna och somna runt 6 tiden..Hmm..? mycket svar fraga. Meen Har hunnit med en utekvall i city i fredags, men fina tjejer och en Collegefest med fina tjejer pa lordagen. Och pa toppen av det, en liten rundtur i downtown i sondags. Da var alla lagom slitna och trotta, men inte kan man ju sitta hemma en sondakvall heller..Eller? Min kara van Cicci har sovit hos mig heela helgen! Mysigt med lite sallskap i min stora sang, EN HEL HELG MED CICCI!:)
Och igar nar vi strosade runt i city, sa insag jag hur mycket jag alskar New York. En jatte spannande stad! Har bor de alla olika slags manniskor och alla ar sa upptagna i sitt eget. haha en snurrig stad, men saa bra! Saklart sa nar man gar inne i city, moter man alltid pa svenskar, eller skandinavier. Tro det eller ej, men det ar sant.

En ny arbetsvecka har borjat, har ju haft semester nu en vecka. Sa nu borde man ju va i toppform, eeehh...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0