En helg i Februari

Den har helgen har jag nastan bara tillbringat med Cicci & Anna. Jatte roligt! :)
I fredag var jag till Cheesecake med Anna, Cicci, Sandra och hennes syster, som kom i fredags. Jatte mysigt, vi at sa mycket att vi fick ont i magen, men jatte god mat!

Sen pa lordagen korde jag till Anna och hamta upp henne och Cicci. Vi akte till Long beach for att vandra och titta hur det sag ut, men vi gick kanske 200 meter, knappt.. for att det blaste ju typ storm! Men det var en jatte mysig lite o. Kommer vara jatte fint i sommar. Korde runt lite och stannade for att ata lite bagels med cream cheese pa! Mums! Sen bila vi vidare till rooseveltfield mall for att stroa runt lite och sen akte vi hem. Jag akte med familjen till Ikea pa middag och sen blev det tv och sangen for min del, madde inte alls bra.. Inte ofta man ligger hemma en lordagkvall och ser pa tv till 10 och sen sova. Men idag madde jag battre. TUR! For vid 12 tiden kom det tre Garden City brudar efter mig, alltsa Cicci, Anna & Sara. Vart mal var Tanger, langt ute pa Long Island, tog typ en timme att kora dit. Stosade runt dar och shoppa loss, av varan lon ;) Jag kopte ett par vita converse, smycken och lite smink. Jaa da var typ den lonen slut! hehe.. Pa hemvagen svangde vi in pa Dollar store, dar allting kostar bara 1 dollar! Vilken as bra butik!
En bra dag, med bra tjejer! :)



Lordag



Sondag




Hejhopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0