Andrade planer

Nu har de blivit lite andrade planer. For att min vardmamma bokade om min biljett idag, sa masta jag igar kvall fundera pa hur lange jag vill vara har. Sa jag sov jatte daligt i natt, lag och fundera lange innan ja somna. Pratade med mamma i morse och prata lite hur jag jag ska gora. Men de ar ju bara jag som kan bestamma hur jag vill ha det. Och jag tankte en manad hit eller dit och ett ar kan jag ju vara har. Sa nu kommer jag komma hem den 17 december. Da flyger jag hem igen. Sa 10 manader kvar.  Sa jag kommer vara New Yorks bo ett bra tag till :)




Kommentarer
Postat av: malin

Det är lika bra att passa på när du väl är där. :) men jag kan ibland drabbas av stor saknad efter dig. känns så konstigt att ha dig så långt bort. kramar till di <3

2011-02-05 @ 19:37:55
URL: http://malmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0