Top baby sitter

Japp det ar jag det! ;) Neej men skamt och sido. Sitter har och dricker mitt kaffe och dricker ur min Top baby sitter mugg. Fick min efterlangtade sovmorgon, men blev dock vackt av att molly kom och banka, allt vad hon kunde pa dorren! Alltsa finns ju inte nagot varre satt att vakna pa, typ...Det ar bara att ta ett djupt andetag och saga snalla lilla Molly, gor inte sa igen. ( Detta ar inte forsta gangen heller) Men men..
Ikvall kommer Carina hem igen, hon har varit borta en vecka med jobbet.  Tror att det blir lite shopping infor lordagen idag, ska se om jag hittar lite fina hattar och gora mina sanghaften. Langtar!


have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0