Tomorrow

Har haft en laaang dag med ungarna. De har varit pa riktigt daligt humor alla tre och jag med. Sa de har varit en ganska lang och jobbig dag for oss alla. Men alla har sina daliga dagar och vi hade alla pa samma dag... typiskt!
Men nar Carina & Ron kom hem sa akte vi till en tysk restaurang och at middag. Jag och Carina at Wiener Schnitzel! Jatte gott!! Ar fortfarande jatte matt. Hittade min traningsmaskin pa ett annat Target, sa nu ska jag bygga ihop den ikvall :)
I morgon ar jag ledig, men ar redan jatte nerrvig, for i morgon klockan 3 PM ska jag TATUERA MIG!!!! :D :D Im sooo excited!!! Hoppas att Emelie kan komma och va moraliskt stod och prata bort mig! Carina hinner inte komma till tre, men hon skulle komma sa fort som mojligt. Skulle va skont med lite moraliskt stod ;)


Love, Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0