Secret

Jag tankte avsloja en liten hemlighet, men tanker nog inte gora det iallafall.. ska vanta lite med det ;) hihi! Ser sa framemot det!!! iiih!! Snart! :D
Pa lordag ska jag aka ut till Fire Island med Emelie och Julia, vet inte vilka mer som kommer med annu :)
Ar en o typ langst ut pa Long Island, sa man aker dit med en farja och pa on finns inga bilar. Ska bli kul att se!
Sen pa sondag jobbar jag, nagra timmar pa morgonen och sen aker jag in till city en svang, for att mota Emelie och Julia dar :)

Kanner att det kommer bli en riktigt bra helg! Som alla andra helger! :D hehe

Btw, jag ar fan kung pa att plocka i diskmaskinen! Skulle va kul att veta hur manga ganger jag har gjort det, under dehar manaderna jag har varit har! LOL! kanns ibland som en liten utmaning, att se hur mycket disk man far plats i den, haha seriost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0