SB

Ikvall blev det china mat till middag och sen drog jag till Long Beach for att mysa med Siggis & Sofie:) En SB kvall, langesedan man hade en myskvall dar. Saknar dem! Skont att komma ut ur huset och bara snacka med sina vanner :) Har sa manga planer nu till helgen, att jag inte riktigt vet hur jag ska losa detta! :(
Men i morgon blir det stranden med Carina och kidsen och kanske Sandra kommer forbi en svang med, langesen man sag henne! Och snart aker hon till Cali och om inte sa manga veckor sa aker hon hem till sverige, annu en av mina underbara vanner aker hem, inte kul :( Jag blir bara ledsen av att tanka pa det! Mina fina trogan Long Island tjejer ♥ Sen pa i morgon kvall ska vi va riktigt amerikanska och ga och fixa naglarna! Har namligen aldrig gjort det har, fy pa mig! Har som det ar sa billigt ocksa! Men kommer nog att gora det en gang i manaden nu tror jag innan jag aker hem! Nu kommer iaf carro bli stol over mig ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0