Oh, your fancy,huh?

Oh Yes we are! Ikvall blev det ett besok pa Sandras favorit salong. Vi kom dock dit lite sent, sa typ 4 personer jobbade tillslut pa oss, for att fa vara naglar fixade! Sa otroligt skont!! De masserade vara ben och hander, och sen nar naglarna skulle torka, sa fick vi nack-och rygg massage! Helt underbart! Nu kanner jag mig som en ny manniska! :) Och det kostade ju bara 27 dollar, med tip inraknat! BILLIGT!!!  Sen at vi lite sushi och akte till Target en svang, jag kopte en lite tranings maskin, som jag har satt pa tv, tyckte den verkade riktigt bra. Men nu nar jag kom hem, sa var den ju sonder, eftersom det va den sista som de hade kvar och de va ju saklart en som nagon hade lamnat tillbaka, men de ar ju deras jobb pa target att se till att alla delar ar dar och att den ar i bra skick.. Sa maste lamna tillbaka den imorgon och skalla lite pa dem, sa blir allting bra igen ;) hehe Kan ju bara saga att jag svor ju en hel musikal nar jag kom hem och Carina bara skrattade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0