My weekend




Fredagskvallen tillbringade jag med fina Sigrid! At varldens godaste burgare pa The Saloon och drack lite strawberry margarita. Myys! Sov over hos henne och sen har jag tillbringat hela lordagen i underbara NYC! Traffade Sofia Saal, som jag inte har traffat pa ett ar, sa vi hade en heldel att prata om. Vi at lunch i Bryant Park och  strosade runt inne i City och sen senare tog jag en fika med Madde. Ja en riktigt fin dag! Kan aldrig fa nog av NYC,har inte varit inne pa lange heller, sa idag uppskattade man det lite extra :)

Nu sitter jag och ater bagels och en yogurt med cinnamon roll smak.. udda, men helt ok! :P Nu ska jag krypa ner i sangen och se pa true blood! Alskar! Den ar helt sjukt brutal, men sa sjukt bra!! Man kan ju aldrig fa nog av Alexander skarsgards harliga kropp! ;) Jobbar i morgon, sa farse vad jag hittar pa i morgonkvall, de far jag ta i morgon.

Loooove, Sofia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0