My dear friend

Idag har jag stadat och tvattat som alla andra mandagar, men jag har ocksa skypat med mina fina van Caroline! vi satt och snackade i tva timmar! Saknar verkligen den bruden! Inte samma sak utan henne. Men jatte roligt att fa prata av sig lite. Det som ar sa bra ar att hon vet hur mitt liv ar har, hon har ju sjalv varit har, sa ar verkligen sa enkelt att snacka om allt :)♥
Sandra har antligen kommit hem fran Cali, sa hon ska halla mig sallskap i morgonkvall nar jag jobbar:) Miss you honey!
Nu borjar det komma lite nya tjejer hit till NY! Det ar alltid lika kul. Maste kopa kraftor at laget i morgon.. For pa lordag smaller det, crayfish party in Levittown! LANGTAR! :D

btw, det har antligen borjat handa lite saker pa Aland!! Bion har antligen oppnat och ett nytt partystalle ,Kino! Paminner lite om det stallena jag brukar ga ut pa har i NY, ska bli kul att ga dit sen nar jag kommer hem! :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så mysigt att prata med dig med min vän! Lev nu livet hjärtat<3

2011-08-17 @ 17:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0