live like there's no tomorrow




vi gick till en bar och en sahar smart stampel fick vi. Nummer till taxi! haha ;)

Vi borjade med Vin hos mig och sen drog vi vidare till Mulcahys, men dar va det inget drag alls, sa vi drog vidare till Rockville centre! Jatte kul kvall! En ganska spontan kvall! :) I baren hade de pa nyheterna, sa de anda de snackade om va Irene och dar stod vi och dansa, som att inget kommar handa. hehe

Har segat hemma heladagen, man vagar ju knappt gora nagot.. Sandra och Christopher sov hos mig, chrille akte i morse och sen har jag och Sandra segat i min sang och sen akte vi till henne och segade i hennes sang. Sa en riktigt degig dag, hehe. Nu vantar man pa stormen som alla talar om..Vi har mat, ficklampor, batterin, vatten, osv.. Mer an sa kan vi inte gora, sitta och vanta bara. Irene kommer till New York ikvall, sen ar det bara att halla i Hatten!Ska sova nere i Mollys rum i natt, for att vara pa sakra sidan. Vill inte fa ett trad i huvudet..Men man kanner att nagot ar pagang..Har en lite dalig magkansla alltsa.. Ska ta en dusch och sen ska jag krypa ner och se pa film. En lugn lordag. Ska uppdatera safort jag kan, det ar stor risk att strommen gar och da kan vi fa lite problem med internet... men det finns ju alltid telefon annars :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0