Karatefylla

ja det kan man ju latt saga att det blev igar! Shit vad alla blev glada i hatten iaf! och alla hade ju hattar ocksa, hehe ;) Men kraftskivan var jatte bra!! Toppen och annu mer toppen blev den nar man har sa underbara tipptopp vanner! kaftor, "snaps", beerpong, snapsvisor och utgang i city! en riktigt bra kvall! Dock blev allting snurrigt i city, fattar inte riktigt vad som hande..? hem kom jag, men dock inte min kamera, borta!! FUCK! sa alla bilder ar borta, sa nu maste jag ga och kopa en ny, ska se om jag hittar en billig canon nagonstans, jag har en annan kamera, men den tar skit daliga bilder!! Sa nu blir det att soka kamera..typiskt!
Snodde lite bilder.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0