Jones Beach

Idag tillbringade jag heladagen pa stranden. Med Carina, Molly, Tyler, Sandra och hennes vardbarn. Var riktigt skont! lagom varmt och lagom kallt, typ. Precis lagom. Men som vanligt har jag ju lyckats branna mig...suck! Hela mitt brost ar rott.. Men det kanns helt otroligt att man aker till stranden i slutet av augusti! Skulle aldrig handa hemma! Alskar det! Och som sagt vet man aldrig vad man kan se pa en strand. Mitt i allt sa kom det ett gang med riktigt heta killar, i varldens minsta badbyxor till stranden! De va typ eunt 10 stycken. Haha snacka om att alla tjejer blev nyfikna! hehe tror att de va nagon slags av lifeguards utbildning..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0