Coronita

Idag fick jag antligen kraftorna kopta, fanns inte alls manga paket kvar! Tur att jag akte idag iaf, for annars skulle det ju inte bli en bra kraftskiva om vi inte hade kraftor :) Fick ocksa traffa min babe SANDRA!! Mycket att ta igen efter en vecka ifran varandra! :) Ron bjod mig just pa en tisdagsol, en mini Corona, som heter Coronita, har aldrig hort om sen forut, smakar precis lika som en vanlig Corona, forutom att den ar mindre och har ett annat namn. Men det ar val jag som ar lite efter bara ;)  Lordag hela veckan, tjohoo!
Har snackat mycket om tatueringar med Sandra, ska gora en till innan hon aker hem. Blir nog runt min fotled. Ska smida vidare pa den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0