TGIF

Sager jag bara!Fast igar kandes det som mandag, vet inte riktigt varfor, men var mega trott, riktigt sa trott att jag kunde sta och somna.. Inte ok! Men Jag och Ida svangde verkligen pa dygnet, sov lange och va upp till 4 pa natterna.. Sa jag har gatt pa extra energi och nu sa kanner jag hur slut jag ar, vi har verkligen haft en massa att gora under en vecka.. Mycket man vill se och hinna med :) Men nu ar det antligen fredag. Har varit hem med Molly heladagen, stadat ungarnas rum och snart kommer carina hem. Ska aka till johnny rockets med Carro och Cicci, sen kommer Sandra safort hon har slutat. Sen blir det bio, sa en riktigt mysig fredag kommer det bli med riktigt goa tjejer :)

I morgon har vi planerat att kalasa som tusan! Blir nog samma som forra lordagen, har pa long Island, mulcahys :D Ska bli fett nice! TAGGAR!

Snart kommer Parwin hiit!! Den 24 April! :D Langtar!




Kommentarer
Postat av: Parwin

Åhhh det är inte så många dagar kvar nu buse!!! Jag längtar superduper mega massa mycket! Kommer ju att krama sönder dig! :D Tihi! <3

2011-04-08 @ 23:17:30
URL: http://agogodream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0