Sooool!

Den underbara varmen har kommit och jag onskar att den stannar! :D Jatte varmt och skont! Igar va jag ute med barnena hela och da tyckte jag det var varmt, men idag ar det annu varmare! Idag gick Vi gick ut och satte oss vid 10 och da var det redan jatte varmt! Underbart! Men da borjar man ju undra hur jakla varmt det kommer va i sommar?! Vill inte riktigt tanka pa det, for sa varmt som det ar nu, brukar det va hemma, da det ar som varmast! Helt sjukt! Men gilla laget! ;) Var tankt att vi skulle aka pa zoo idag, men Carina har blivit sjuk. Sa vi far gora det pa sondag istallet :)
Traffade fina Sandra igar! Hon har varit i Miami en vecka. Saknat henne massor! Sa kul att att traffa henne igen! :D Vi invigde grillen och at hamburgare till middag, mumma! :D Sa nu har verkligen sommaren kommit ( i April)...Jaja!
Nu ska jag ringa hem och sjunga for min fina mamma som fyller ar idag :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0