naj jag ar inte bitter....

Akte in till city idag, for att mota Laurina & Daniela, tva brudar fran Aland, som har varit runt pa resande fot ett bra tag och deras sista resemal var da underbara New York, alltsa har dar jag hanger. Sa vi bestamde for typ 1-2 veckor sen att vi skulle traffas, hade satt jatte mycket framemot det! Sa akte in till 8 skulle mota dem da pa Penn station, utanfor starbucks. Nar jag hade statt dar i typ 20 minuter och hade inte traffat dem annu, forsokte jag ringa, inget svar.. Tydligen sa funkar det inte att ringa utlandska mobiler, med min amerikanska.. Sa jag sprang mellan de tva starbucks som ligger i Penn, de ligger ganska nara varandra..men hittade inte dem.. Sa efter 40 minuter, sa satte jag mig pa taget och akte hem :( Skrev till dem pa fejjan och fick svar nu att de hade messat och sa att de skulle bli sena och de kom dit till 10 over 9 och de sokte efter mig. Sa det blev ingen dejt med tjejerna. JATTE TRAKIGT! Ar sa nyfiken pa deras aventyr! Men vi bestamde att vi ska ses sen nar jag kommer hem :) Sa lite bittra ar vi, men jag ar anda glad att jag har kunnat hjalpa dem med hostel och turistgrejjer de maste se nar de ar har :) Hoppas de har haft det riktigt bra har i underbara New York:)


Nu ska jag sova, klockan ar nu 1.35 AM.. kan inte sova.. tur att Ron ar hemma i morgon sa jag kan sova ut lite.

I morgon kvall blir det Cheesecake med tjajorna, ska fira Sandra med sang och cheesecake! :D  Puss pa det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0