Min vecka med Ida

Har kommer en riktig bildbomd med bilder, fran nar Ida va har! En massa bilder, jatte svart att valja, men gjorde mitt basta :) Det ar blandat, bade mina och Idas bilder.
Dag 1, onsdag.
Cheesecake factory.



Dag 2, torsdag.
Amerikansk frukost, shopping pa Broadway mall, cupcaksbak och bio pa kvallen, Red Riding Hood.




Dag 3, Fredag.
Shopping pa stor Rooseveltfield mall.Ikea kottbullar, pizza och hemma mys med vin & Jordgubbar.






Dag 4, Lordag
En heldag i City, top of the rock, 5 ave och central park.




Dag 5, Sondag.
Ater igen en heldag i city. Vi gich heladagen runt i Downtown, Ground 0, wall st, frihetsgudinnan, Brooklyn bridge och china town.











Dag 6, Mandag
Slo hemmadag, jag jobbade heladagen. Blev iaf middag pa kvallen pa T.G.I friday, sandra holl oss sallskap :)



Dag 7, Tisdag.
Lunch pa Johnny Rocket's, jobba och sen en flummig kvall pa Time Square





Sista dagen, Onsdag.
Ida hade mycket att packa, men vi fick antligen fotoautomat bilder, som vi hade forsokt hitta hela veckan! :D



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åååh! Det ser ju ut som att ni hade det hur kul som helst! :)

2011-04-13 @ 10:48:09
Postat av: Ida

Ååååh, vill tillbaka!! Hade det sjukt kul :D <3

2011-04-14 @ 00:36:29
URL: http://iholl.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0