Godmorgon varlden, har kommer jag!

Sag vart gar farden, vart aker vi idaaag?! Jimmy Jansson, om ni vet vem det ar :P
Jaa fick tydligen sovmorgon, ingen ron visste inte om han masta jobba tidigt idag eller inte, sa han skulle knacka pa om jag masta upp. Meen ingen knackade pa, sa jag sov till 10! Underbart! :) Idag ar det dock mulet, vilket inte ar sa kul, ser ut som att det ska borja regna snart. Ska snart aka ivag till Mill Pond och jogga ett varv eller tva, innan det borjar regnar om det nu ska borja regna. Idag ar det skola for barnena igen, de har varit lediga 11 dagar, om man raknar med helgerna, lyx! Sa nu ar vardagen tillbaka igen. Men det har varit ett roligt lov, har varit mycket med pojkarna ocksa, vilket ar jatte kul. Annars sa ar jag mest med Molly :)
Idag ar jag lagom rod (igen).. Sa kanske det ar bra att det ar mulet idag, anda :P
Ikvall ska Sandra Slinga mitt har! Spannande! :)
En nyvaken sofia bild. sitter och undrar var de harliga grisknorr lockarna har kommit ifran..hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0