Give me everything

Jaa det blev inget har slingat for mig idag, jag trodde jag skulle jobba sent och sen gjorde jag inte det iaf. Men sen sa har vi magsjuka i familjen, sa jag vill inte heller smitta ner Sandra. Sa det blir nog slingor pa fredag istallet :)
Pa fredag blir det bio med Sandra, Sigrid och Sandras vardbarn, vi ska se Prom. Sigrid ska sova har hela helgen och Sandra pa lordag och kanske fredag, ja vem vet vad vi hittar pa :) Pa lordag ar det VALBORG som star pa schemat! Ska blir sa fett nice! :D LANGTAR!! Jag alskar valborg, alltid lika kul!! Sa jaa denhar helgen kommer bli TOPPEN!
Men faaan sager jag bara om jag blir sjuk!!
Pitbull ar nog min "partygud" Love! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0