Fantastic four

Blev en riktigt bra utgang i lordags, med "fantastic four":) Vi forfesta har i mitt rum pa garden, sjong for sandra, hon fyller ju ar nasta vecka! Hade ocksa kul med lite chatroulette och sen korde Ron oss till klubben. Nar vi ar ut ar vi ju helt galna! Vi tog Mulcahy's med storm kan jag saga! ;) Billig ol, dans hela natten, trevliga manniskor, trangde in oss pa en toalett och hade "mote", sadar i halvlek, tappade bort varandra och aterforenades igen (tur det), lite borttappade pengar, sokte natt matt och vi hittade en MC donalds meen de var stangt forutom drive thru, men vi korde walk thru istallet, vilket vi tyckte var en riktigt bra ide.. Men de tyckte inte personalen sa ingen natt mat for oss. torra amerikaner! Lita snalla kunde de ju ha varit! :P haha Sandra akte hem till sig, jag,cicci och carro akte hem till mig. Hade inte tillrakligt med taxipengar, fick springa in efter mera, hittade cicci bakom en bil och carro hade redan tagit sig in och lag redan i sangen.. Ja vad ska man saga..? Crazy natt med knasiga vanner! Det kan ju inte bli battre! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0