En kvall inne i NYC

Denna dag har var slo. Jobbade lite i morse, men barnena var ute och lekte hela morgonen och sen kom Ron hem. Lag pa soffan i pjamas till 2 och sen akte jag ut och jogga en svang i regnet. Riktigt skont! Kanns i mina ben nu, om jag inte har ont i morgon, ska jag jogga lite till :)
Sen satt jag mig pa taget, for att mota upp Sigrid pa Penn. vi gick langs 5 ave och hittade en jatte bra och billig butik Rickys's, som saljer har och smink produkter. Alltsa bra marken, men jatte billigt! Toppen! Eller som Sigrid sager om nagot ar bra, Kung ;) haha vi kopte lite kaffe och strosade runt pa Time Spuare, jag kan aldrig fa nog av det stallet och Sigrids forsta gang dar, nar det ar morkt.  Pa Penn fick vi vanta pa Taget, sa vi kopte smoothie, jag tog en medium,men den va ju fortusan en large, JATTE STOR! orkade knappt med halva..alltsa USA, ska man ha nagot ska man ha det i small, for det ar som en medium hemma :P
Att kunna aka in till New York city en tisdagkvall och strosa runt och njuta, ar ju helt oslagbart! Precis som pa film ;)
Nu ska jag sova, tidigt upp i morgon!
sweet dreams ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0