Easter smorgasbord at IKEA

Igar kom Sandra & Jack pa lunch och playdate. Jatte mysigt, Molly & Jack har borjat leka jatte bra ihop, jatte kul!
Sen skrev jag brev at mormor, morfar & Farmor, farfar. Blev langa, men det ar roligt att skriva lite forhand och inte bara pa datorn helatiden. Och eftersom de inte har datorer sa far jag lov att skriva forhand. Roligt att spara och lasa senare. Spelade basket med killarna och kopte glass fran glassbilen, fran den snalla glassgubben, han kommer till och med ihag vad jag heter. Lite kul :) Som jag skrev tidigare sa kommer ju glassbilen tva ganger om dagen, en pa dagen och en pa kvallen. Och sen som kommer pa kvallen kommer halv 10 och den turen ar for vuxna, da ar det bara vuxna som koper typ. Haha lite kul.

Igar pa kvallen kom Sandra och hamtade mig, sa akte vi ivag till Ikea. Dar motte vi Carro och sa blev det pask smorgasbord, gott! traffade tva andra svenska au-pairer med, sa vi satt och snacka med dem.
Drog till Target, kopte lite farg och slingade lite har :)

Idag blev det att sova lange och sen kom Sandra & Marie hit en stund och fixade lite. Vantar pa att Sigrid ska komma, hon ska sova har och senart ska vi in till city och mysa med de andra, lite mexikansk mat och drinkar! Lovely! :D

Ha en bra lordag kvall! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0