Ajajajajaj

Ajajaj det har blivit varre! Som Ron sa nar han kom hem " Hey lobster" hehe Very funny! Jaa men det kommer jag nog fa hora ett tag! Sandra har retat mig hela kvallen, " haha Sofia det ser ut som att du har glasogon pa dig och du ar helt vit om halsen" hehe.. men jag var inte sa rar mot henne heller nar hon hade brant sig ;) haha vi ar da sa rara mot varandra :) nara vanskap kallas det.
Jag har brant mig som tusan i April, kan ni fatta?! Helt sjukt vad solen ar stark har..?! Och tank sen hur stark den kommer va i sommar.. Vill inte ens tanka pa det, min basta van i sommar kommer va solkram med styrka 80+, annars kommer jag nog vara en lobster hela sommaren, alla kommer komma ihag mig som lobstern from the small island.. very funny!
Sa sandra ringde och sa att hon aker och sen kommer jag till dig och ater den. jaja det blir bra det, sa jag da och sen sa knackade hon pa en stund senare. Vi sjong tre ganger till for Molly och at lite cupcakes. Sen akte vi till underbara Target, langesen sist, men det sag precis ut som vanligt. Tur det, annars skulle jag ha tappat bort mig. Vi gick direkt till solskyddskrams hyllan och jag kopten den storsta och billigaste aftersun jag kunde hitta. Helt underbart skont va det att smorja pa den! Svalt och skont! Vi satt ute en stund nar vi kom hem, sa jag vill svalka mig lite.. Hela mitt brost branner.. kan ju varma hela huset med det ju.. Usch!
Vi har aven planerat valborg, alla brudar ska fira hos mig. Vi ska grilla, spela spel och ha det allmant jatte trevlig :) Parwin kommer va har med, sa da far hon ocksa va med om en valborg i USA! :D Ska bli sa kul!!
I morgon har jag ater igen sovmorgon. Sandra & Jack kommer vid 12, da blir det spagetti och kottfarssas till lunch och i morgon kvall blir det Easter smorgasbord pa Ikea. jag, Sandra & Carro ska dit, ska bli riktigt mysigt! Kanske det blir utgang efter det, vem vet? ;)
Nu ska jag se pa lite NCIS och sen sova.
Love Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0