20 April

Molly vackte mig i morse, stod och knackade massor pa min dorr.. Underbara barn... Sa upp och hoppa bara, har jobbat hela morgonen, tvattat, stadat, lekt med barnena ute. Vi spela hockey, eller de spelade hockey och jag spela innebandy, sa vi spela tillsammans med tva olika sporter :P Men de vet inte vad innebandy ar, men det gick riktigt bra, har inte spelat innebandy pa flera ar! Jatte kul! Vi at just lunch och nu ligger de helt utslagna pa soffan. En lite vilopaus sahar pa dagen :) Har dock inte fatt mitt dagliga morgonkaffe, bittert. Sa maste losa det pa nagot vis!
Snart ska Tyler & Molly till doktorn. Sa ska forsoka sova lite och forhoppningsvis kunna aka  och jogga runt Mill Pond, i Bellmore, lagom runda :)
Jesper & Molly lagade lunch idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0