Uppdatering

Alltsa igar blev de inte riktigt som tankt. Jag kanske skulle traffa Caroline igar kvall, men sen sa skulle alla au-pair tjejerna traffas igar kvall istallet, sa jag skulle fara dit och traffa dem, men sen precis nar jag var klar fixad, duschat och allt, sa sag jag att jag hade fatt ett messa av henne och da stod det att de inte alls skulle traffas ikvall iaf, sa jag och carina for till Target och  shoppa lite igen, jag kopte nya traningsklader, finns skitbilliga och bra har! Love it! Sen sa for jag och Carina till gymmet, hon har kopt ett medlemskort, sa att hon han ta med sig en annan och den personen maste inte vara medlem och de fixa hon nu tills jag skulle komma, for hon tycket inte om att trana sjalv :P Men jatte snallt! :) Men nar vi kom dit, sa masta jag visa mitt ID kort, for att de masta ha det ifall polisen kollar och ja vad han nu sa.. Men de hade jag ju saklart inte med mig, men det kommer jag ALLTID ha med mig fran och med nu! Sa vi masta kora hem igen, vilket tog 10 minuter, men anda.. och sen fick jag gymma utan nagra problem! Skit bra gym! :) Sa jag for lana hennes kort nar jag vill :)
Har messat caroline om vi kan ses ikvall istallet, men hon har inte svarat, sa vi for se :)
Nu ska jag och Ronny kora Molly till Dagis och sen at det samma schema som igar. Ronny far pa jobb och sen ska jag gora laxor med alla och midda, sen kommer Carina hem. Men de gick bra igar, sa de gar nog bra idag med :P Hoppas jag  ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0