Starbucks

Idag ar de bara Molly, Ronny och jag hemma. Carina ar pa jobb och pojkarna ar i skolan. Sa jag ska snart fa kora igen! Vilket jag ser framemot! Men ronny ar ju saklart med! :P Meen ikvall kommer jag va hemma med Barnena sjalv, vi ska laga spagetti och kottsas och sen ska jag hjalpa dem med laxorna. Sa jaaa men de kommer nog ga bra :) Ikvall vid halv 8 eller tidigare ska jag traffa Caroline, en svenska Au-pair tjej, vi ska traffas pa Starbucks fore de andra tjejerna kommer, ska blir skit kul att fa traffa nya tjejer! :D Ser mycket framemot de! :)

Nu ska jag forsoka fa klader pa molly ;)




Love Sofia

Kommentarer
Postat av: malin

roligt att du uppdaterar ofta! :)

2010-11-23 @ 21:16:56
URL: http://malmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0