Shoppa Shoppa Shoppa!!

Alltsa jag kommer att shoppa ihjal mig i detta land! Helt sjukt vad mycket  man kan fa for ingenting!! OMG! I'm in love! Var och shoppa lite med Carina idag, i tva timmar och jag kopte tre nya trojor, smycken, en ny klocka for 12 dollar och en massa annat, kommer bilder safort jag kan! Har lite tekniska problem just nu med min dator, sa jag lanar Familjens dator. Sa det ar derfor de inte finns nagra prickar vilket ar skit jobbigt! Att skriva och sen att lasa! :P Lite utmaning ;)
Ikvall har jag, Ronny och Carina satt pa America music award, skit bra! Och sen har jag och Ronny planerat en fest, men Carina vill inte ha, haha sa vi for se vad det blir ;) haha ja de ar for roliga :)

I morgon skall jag och Carina fara och fixa naglarna pa en salong, ska blir riktigt spannande :) Hon sa att hon skulle bjuda mig pa det, hon ar bara for gulligt!

Jag var skit trott for en timme sen, meen sen nar jag la mig i sangen fick jag inte sova, sa jag gick till datorn och skrev lite:)

Meen nu ska jag forsoka sova

Love Fia ♥

Kommentarer
Postat av: Cica

Låter ju som om du har det bra där...och det är ju tur! =) Kramar

2010-11-23 @ 18:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0