Saturday

Idag har jag varit ledig, de ar jag varje helg, alltsa lordag och sondag. Sa idag fick jag sova lange, sov till halv 11, underbart! :) Sen sa var det meningen att jag skulle fara till Ikea och ata med Carina, men sen sa snacka jag med Caroline och da sa hon att hon och tva andra ska till Ikea idag och ata lunch,sa jag at med dem :) De va riktigt trevligt! Sen gick vi runt och shoppa lite, eller ja inte sa lite for min del iaf! :P Jag kopte tva nya klanningar, ett par skor och en poncho och allt ar ifran den underbara butiken Forever 21, jatte bra priser och skit snygga klader! Ett skoparadis med billiga och snygga skor! Helt underbart! ;D Sen sku de fara at olika hall och jag gick runt och shoppa lite till. Men det som var skit jobbigt var att jag fick jatte ont i huvudet nar jag kom till Ikea, vilket jag inte fattar?? Men de gick helt ok.

Idag korde jag forforsta gangen HEELT SJALV!!! Haha sug pa den ni! ;D hoho! Meen de gick jatte bra, jag korde som alla andra och lyssna pa skit hog musik! :D Men sen nar jag sku hem, da var det helt andra bullar! haha! jag korde fel TVA GANGER! INTE BARA EN GANG UTAN TVA!! haha jag satt helt i min egen varld och mitti iallt visste jag inte var jag var.. hehe.. jag, ensam i New York i en bil som inte ens ar min.. stabilt... not!! Men jag ringde Ronny och han forklara for mig om hur hans GPS funka, sa sen kom jag hem! Men problemet var att jag kom hel ihag vagen dit, men inte hem, da blev allt felvant och de va mork.. forsta gangen jag korde fel sa kom jag pa ratt, men sen visste jag inte riktigt hur jag sku gora. Men de loste sig och de blev kina mat nar jag kom hem! Nu sitter vi och ser pa film, ensam hemma 3 :)
Skulle har varit pa bio ikvall med Caroline & Emelie, men jag ar trott och har fortfarande ont i huvudet, sa jag ar bara hemma och tar de lugnt. Men antagligen blir de Starbucks igen nasta vecka :)

nu ska jag fortsatta med filmen :)

Kommentarer
Postat av: julia

du verkar stormtrivas, vad roligt! Och shoppa inte upp alla dina pengar nu fia :) hehe

2010-11-28 @ 11:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0