Reseblogg

Ja i förra inlägget kunde jag ju tydligt inte stava:P haha Meen ibland kan jag, lovar :)
Så detta är min reseblogg! Hoppas någon vill läsa den, ska försöka uppdatera så mycket som möjligt och så ofta som möjligt! :)

Men nu är passet på grej, inresetillstång och flyget är bokat. Så jaa sen är de bara och vänta och se om man får flyga ifrån Arlanda och att man kommer in i USA! Har hört en massa skräckhistorier om folk som inte har kommit in i landet, utan måsta ta nästa flyg hem! Alltså 8 timmar dit och sen tillbaka 8 timmar, surt! Men de ska väl inte hända mig hoppas jag:)






Kommer att på bo på Long Island


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Klart vi ska följa den! Du måste lägga upp många bilder :D

2010-11-19 @ 20:36:59
Postat av: Cica

Självklart ska jag oxå följa den... =)

2010-11-23 @ 18:08:34
URL: http://cicataso.blogspot.com
Postat av: Fia

Aaaaw skit bra!! :D kommer bilder safort jag far det att funka, har lite tekniska problem :P

Hoppas allt ar bra med er!? :)

2010-11-23 @ 22:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0