new york babe!! yeah!

Nu är jag äntligen framme! Har varit en lång och tung resa. Steg upp 6 i går morse, sov hos Åsa i Uppsala, hon följde mig till flygplatsen och hjälpte mig komma på rätt J Herregud sen blev man ensam och fick stå på egna ben, meen när man skulle igenom tull kontrollen här på´Newark flygplats, så de börja fråga en massa, meen tillslut fick jag komma in! Jag var skiiit nervös! de va så läskigt! Men jag lyckades! Sen trodde jag att jag hade kommit till fel terminal, för att de stor A och C, meen inte B den som jag skulle till, för där skulle Carina möta upp mig, men sen var de rätt iaf, men carina blev sen för att de va så jäkla mycket trafik och de var det hem till dem också! Shit vilka köer! Fick se frihetsgudinnan på långt håll;) men ska få se new york city mera på närahåll sen, jag tror vi ska fara in till city på måndag !!

Men allt känns jätte bra hittils, fick blommor och ballonger när jag kom, jätte sött!  Barnena är lite blyga ännu, men de är ju helt naturligt, men de blir väl bättre snart. Men Carina & Ronny är jätte mysiga! Känns riktigt bra! Nu sitter jag i min breda säng och ser på TV. Rummet  är jätte sött! Rosa väggar:D

Men de värsta nu är att tiden är helt på fel, jag har vänt helt på dygnet, men de tar väl 2-3 dagar innan de känns bra. Men engelska kommer jag absolut lära mig mera, barnena förstår svenska och kan prata men de svarar på engelska, oberoende om jag prata engelska eller svenska. Men de är bara bra för min träning och Ronny är helt Amerikansk.

Så jaaa nu är jag i Amerika! haha helt underbart! :D Ska troligen fixa mina naglar och lära mig köra bil här, så mycket nytt men jätte roligt!

Nu sova!

Love Sofia


Kommentarer
Postat av: malin

kom ihåg att ladda upp bilder sen!! tankarna hos dig <3

2010-11-21 @ 13:47:24
URL: http://malmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0