New world

Nu har jag borjar komma in i familjen och bli en av dem. Familjen ar jatte rara och jag triva tusans bra! :)
Dock sa saknar jag alla hemma jatte mycket! men det ar helt naturligt, men jobbigt! :( Har pratat mycket med mammi och pappi hemma och Matte. Och det ar bara att forsoka gora som vanligt bara och ja fortsatta med vardagen. Men jag kommer ju tillbaka! :)

Men har borta ar de full fart, nya manniskor; ny miljo, ja allt ar nytt! Men det ar jatte spannande! Igar tillbringa jag hela dan med Ronny och barnena. Han ar ju helt amrikans , sa jag prata engelska heela dan och de gick skit bra! Sa redan andra dagen, sa blir de ganska mycket svengelska. och fast barnena pratar eller forstar svenska sa blir de anda att jag pratar engelska automatiskt, for att nar man pratar mycket svenska sa later det sa fel nar jag vaxlar fran engelska till svenska :P
Sa snart blir de vall bara engelska :P haha meen familjen har manga svenska vanninor sa att de blir mycket svenska med, men miljon ar ju helt amrikansk sa.

igar sa visade Ronny mig runt och visade alla skolor och kopcentrena som finns har! Alltsa de ar skit snora! Typ 10 sparhallen!! Och det finns verkligen alla sorts butiker som saljer allt mojligt. Och sen skall allting vara stort! de har inte mjolk tatror utan de  har mjolk dunkar och allt ar stort och billigt!

Det forsta som jag kopte har i USA, saklart  ett par skor! Kommer bild senare. Typiskt mig!
Nu ska vi fara och kopa en fisk till Tyler to the pet store.

se you later!

Love Sofia!

Kommentarer
Postat av: familjen

hej fia va kul att du har det bra vi har det bra och det är vel så kul att ha en ålensk familj men hos os har vi peter

love and peace familjen

2010-11-21 @ 20:44:41
URL: http://panolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0