Jones beach

Idag var Molly, Carina och jag till den typ anda och den absolut storsta Stranden de har har pa Long Island! Den ar enorm! En strand som foljer hela Long Island, kusten mot Atlandet! Helt underbart! Och vadret idag, soligt och varmt! Jag kan inte fatta att de snart ar December! Vi gick ju utan jacka hela dan! Sa varmt ar det har och hemma ar det ju 10 Minus grader! Tycker synd om er dar hemma ;) hehe.. Men snart ar val snon har med.

Och idag hande nagot som jag aldrig skulle handa eller kunde handa! Jag sku posta alla mina julkort, shit de blev 25 stycken! Sa nu far ni vanta och se vad som dyker upp i postladdan ;D
Men ja nar vi var pa post kontoret, sa var gubben som jobba dar MEGAMASSORSUPERDUPER LANGSAM! JAG TRODDE JAG SKULLE FA NAGOT STORRE FEL! Och carina holl pa ga i taker, alltsa sa langsam var han! Helt otroligt hur langsamma vissa manniskor ar, han maste nog vara den mest langsammaste personen jag nagonsin har mott pa och kon va jatte lang och vi hade brottom! haha jaa sa ni forstar vad jag menar :P
Nog med att han va langsam, men de storsta problemet vad ju att de inte hade frimarken! Alla var slut, eller ja 11 fick jag men de rakte ju inte! Alltsa hur ofta hander det att ett postkontor har slut pa frimarken!? Typ aldrig! Sa att jag har inte fatt ivag dem annu, men i morgon troligen.

Har ar bilder fran stranden :)


Pa denhar arenan brukar de har massor med spelningar pa sommaren! Jones beaches arena :)









Enorma snackor!




Folk stod och fiskade







Kommentarer
Postat av: Cica

Ta hem några enorma snäckor åt mig... ;) Puss <3

2010-11-30 @ 15:35:26
Postat av: chrille

Wow, vilka bilder. Vi har massor av snö nu och kallt och så får jag se dej i värsta vinterjackan och en solskensstrålande Playa. Häftiga kontraster... Vad härliga dagar du har.

2010-12-06 @ 11:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0