I drove all night..

Hoho! Nu har jag forforsta gangen kort bil i USA! Helt sjukt kul! De har en jatte fin stads Jeep, som ar automat sa att de ar ju bara att gasa och bromsa. Men man maste tanka skit mycket nar man kor har, de foljer inte alltid alla trafikregler sa man maste ibland sta pa bromsen, vilket jag masta gora en gang idag, da var de en idiot som korde ut framfor  mig som inte ens blinka, mitt i allt bara! Helt sjukt! Men ingen skada skedd, som tur va :) Men kommer kora den fortsa veckan med Carina och Ronny, sa att jag blir van och jag kommer bara att kora lokalt, vilket ar jatte skont :) Kommer masta kora Molly till skolan och handla ibland och jag for ju lana bilen nar jag vill typ om den ar ledig, super! :) Vi skulle ha fixat naglarna, men tiden bara rann ivag, men vi hinner! Sa nu ar vi hemma och nu kom pojkarna hem ocksa, sa nu blir de full rulle! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vännen låter som du har det jätte bra där, det är kul att höra. Och mycket spännande får du vara med om :)

Kommer bli jätte bra det där :D

Skall försöka adda dej på skype igen, så kan vi snacka lite :)

Ha det bra och sköt om dej!

puss <3

2010-11-23 @ 14:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0