Haha noll koll!

som vanligt.. alltsa de ar ju idag, som de ar thanksgiving, inte i morgon fredag, utan idag torsdag! Jag har varit helt ut och cykla som vanligt:P Men idag ska vi ata kalkon. Ronnys foraldrar kommer hit snart, iaf hans mamma skall komma nu redan vid 12, men antagligen kommer de val bada tidigt. Sa ska de ata middag med oss :) Vanligtvis brukar Ronnys broder kommer hit ocksa, han har tva stycken. Men de kunde inte i ar.

Igar hora jag med Caroline! hehe! Not! haha men sebbe trodde sa, fast jag mena ju att jag sku snacka med henne, men det ar lite svart att skriva hora, alltsa snacka, nar man inte har prickar! :P haha!! Dagens skratt iaf!

Men igar traffa jag Caroline pa Starbucks, jatte mysig tjej! Vi satt och prata om allt! :) Ska traffa de andra tjejerna sen i helgen, vi skulle ata lunch tillsamman, skit kul! :)

Nu ska jag se efter vilddjurena!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Nu har jag läst om alla dina äventyr! Det låter "sjukt" "shit" bra allting! Skrockade lite när du skrev att det första du köpte var ett par skor. Du kanske inte saknar de du lämnade här..... Såg morgonrock och fågel på dina bilder - känns gott. Kör lugnt och ha det fortsatt awsome!

Åsa

2010-11-25 @ 19:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0